1Instrumentation Soprano Tenor Bass PiccoloFlute Clarinet in Bb Horn in F Violin Violoncello Contrabass Program Notes (The italicized instructions can

Size: px
Start display at page:

Download "1Instrumentation Soprano Tenor Bass PiccoloFlute Clarinet in Bb Horn in F Violin Violoncello Contrabass Program Notes (The italicized instructions can"

Transcription

1 1Full Score (Transposed) Timar Quinn Shevlin Totenklage Ferdinands ィケber seinen Hund

2 1Instrumentation Soprano Tenor Bass PiccoloFlute Clarinet in Bb Horn in F Violin Violoncello Contrabass Program Notes (The italicized instructions can be omitted i desired) Stage Arrangement: The instrumental ensemble is arranged in a semicircle around a conductor in a hal circle Directly in ront o the conductor is a pedestal ith the urn o the deceased Pug To stage let are our chairs arranged in a square angled toard the urn To stage right is a podium angled outard, slightly toards the podium During the piece: This piece begins ith the literal entrances o the Vocalists and The three vocalists ill enter rom stage right, coming into vie as the measure marked "Enter" begins While entering acknoledge the urn beore sitting The enters similarly, But instead o sitting, go directly to the podium ithout acknoledging the urn (I these instructions are omitted begin ith the Vocalists and in position) There are speciic instructions as to the tone and mood o the recitation in the part For the musical interludes remain in character At mm 1 the three vocalists are to stand together stage let o the urn, acing the audience At Rehearsal 5, the vocalist ill return to their seat as directed in the score The ill move to their seat as directed in the score, and collapses into it on the inal pizzicato, as i a monumental task is inally inished

3 1Ferdinand von Fィケrstenberg Totenklage Ferdinands ィケber seinen Hund Timar Quinn Shevlin Grievingly q 0 ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ Soprano Solo Grievingly q 0 ニ ニ ニ ニ ニ ニ Enter ニ ニ Tenor Solo ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ァ8 Bass Solo ニ ニ Enter ニ ニ ニ ニ ニ ニ Piccolo Clarinet in Bb ニ ニ ニ ニ ニ ニ Piccolo 00 0 J J セ J ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ Horn in F Violin Violoncello ニ con sordino 0 b n b n ニ ニ ニ ニ con sordino 0 J J セ n m ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ J b Contrabass 9 ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ S Solo ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ T Solo ァ8 ニ ニ ニ ニ ニ ニ Enter ニ B Solo Picc ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ < 00> <b> J J n J b n J セ セ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ b # j j b # <b> セ ニ j j n j n n セ セ b セ m p ニ ニ ニ ニ ニ ニ ^ > ^ B # J J n J セ # # j セ b セ n m p セ J セ セ セ セ m

4 1 Picc 1 ニ ニ ニ ニ ニ # m p p m p p B > > ^ > > ^ > ^ > > ^ > J J J J J J J J b poco rit <b> セ J セ セ J j セ セ J J Enter ニ ニ ニ poco rit 0 # J ニ j b # j J b # j b # j b ニ J J 0 セ J J セ J J ニ セ セ セ Vom <b> j 0 ニ ニ ニ ニ ニ ニ n n <b> j 0 n 1 Stately (q75) sadly ith passion > aside sadly ith passion 0 セ 0 j j セ j セ 0 0 ニ ver-stor-ben-en Mops dem treu-sten Hund hier nun ruhe ich Mops, 1 Stately (q75) <b> j 0 ニ ニ セ pizz セ pizz ein hィケb セ - ches ein hィケb-ches Hィケnd- chen, セ j セ j j セ セ j 0 hィケbsch 0 durch h01ng-gen-des Ohr und und und brei - teschnau- ze n ニ ニ ニ ニ ニ <b> ニ n 0 gro ith intensity loudly sadly ade 0 0 ニ 0 セ 0 0 # senza sord p p p ニ ニ ニ ニ ニ arco 0 セ j b J p arco p p b セ j 0 ニ 0 セ n p p p J セ 0

5 1 Picc 1 ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ With Sorroul Pride Wack' rer W01ch-ter With Sorroul Pride qq ニ ニ ニ ニ ニ ニ 8 J J o m セ n n J J n 8 セ セ o m 0 j 8 ニ 0 0 j 0 p p p p p p o n 8 ニ n n n n # b n n o j セ bb b セセ 8 ニ p p p p p o <b> j 0 J 8 nj J p p p p p o m orceully qq 8 ニ Picc 51 orceully ニ ニ ニ 8 ニ 8 0セ セ セ 0セ セ j セ セ j ニ ニ セ Wack' rer W01ch ter - ich ar da-heim und drau - sen ar ein セ # J J 8 J 8 0セ 0セ 0セ J セ J J 0セ J J J 8 8 n n セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ m m ニ ニ ニ 8 ニ 8 ニ ニ ニ ニ ニ 0セ # # ニ m n セ 0セ 0セ 8 8 ニ ニ ニ 0セ j ニ J J セ 0セ m m 8 8 ニ j セ J J J 0セ セ J J j セ J # J # j # J Picc desperately > セ セ j 0セ j 0セ セ セ ニ ニ 0セ j セ ニ j j 0セ セ # セ セ # J # セ 0セ treu - er Ge - 01hrt uns - res Fィケr- sten, ein treu - er Ge-01hrt enn ver-gnィケg-lich er ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ セ セ セ セ セ セ セ n n n n セ > p m m > ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ b 0 # # J J p m > 0 セ 0セ J J 0 セ m m m ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ セ セ セ セ 0セ ニ ニ ニ ニ ニ p m セ ニ ニ ニ > J セ J # 0セ 0セ セ J J 0セ ニ セ セ 0セ セ nセ セ セ セ セ セ セ nセ セ ニ nセ セ セ

6 15 Picc 75 nセ aus-ritt o-der aus- uhr, ein treu - er Ge-01hrt enn er aus-ging au sehr be - leb - ter Stra- sse ニ ニ m m Longingly q75 ニ ニ 87 Kein Longingly q75 rit sloly become soter more desperately > > > j j 0セ ニ 0セ j セ ニ 0 j j セ セ 0 0 ニ セ - er lieb - er drum ar als ich, kein and-rer kィケn - tig lieb - er ird sein als ich in sp01t' - ren ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ セ o セ o セ o セ o セ o o o o セ 0 # 0ィセ sul tasto # セ セ セ セ セ # セ 0 # # # > > > J n # n セ 0 J # 0セ ニ sotly and sloly j 0 セ ニ セ # # # # # # # # # セ j セ j # # セ セ sul tasto arco sul tasto arco 0セ 0 j セ セ # セ nセ # セ nセ セ 0セ セ o セ o セ o セ o セ o o 0 ニ セ j セ pizz # # 0セ J J pizz rit セ > > j > セ セ セ セ セ セ > セ > > J セ To Fl 0 J J J 0 セ nセ セ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ 0ィ # 0ィ セ セ セ セ セ セ セ セ セ セ ニ ニ 0セ j ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ b j 0セ ニ > > > - - 0セ J J J J セ J セ ニ ニ ニ J m 0 # # # # # # # # m ニ ニ ニ ニ # 0ィ 0ィ # like a hisper ニ ニ 0 # Picc 100 ニ ニ ニ ニ ニ j j Jahr - en kein - er ge - ィケp - ter auch zu schmei-cheln mein-em Herrn, od-er ニ ニ ニ ニ ニ Flute ニ # # # # # セ # J # # セ # # J # ニ ニ ニ ニ ニ # # セ # j # # # # # # # セ # j # # # セ # j o o o o o o o <#> 0ィ ##0ィ 0ィ subito o o <#> 0ィ # 0ィ b セ <#> subito subito

7 1 Fl S Solo 111 schlau- er, ihm die V0g -el dort zu ja - gen, o tie im Teich -e sie schimm- en, sich zu tum - meln im # セ # # J n# # セ nセ # nセ # # # n # セ # J 0 ニ ニ ニ セ j o o ord # # 0ィ 0 セ - -セ ord b n # セ n セ セ breathlessly ith eight - - loudly and pained 0 セ j 0 0 セ 0 Kreis und hoch zu spring-en stei und stolz au dem Bein-chen so zu tra- ben, Wie's ein Ritt-meis-ter sein-em Perd je bei-bringt ニ ニ ニ ニ ニ ord Stand and join the reciter ニ ニ セ 0 T Solo ァ8 ニ ニ ニ ニ ニ Stand and join the reciter ニ ニ セ 0 B Solo ニ ニ ニ ニ ニ Stand and join the reciter ニ ニ セ 0 Fl S Solo T Solo B Solo セ J セ m 10 ニ m # セ j セ # ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ J n ニ ニ セ j セ b セ b b セ m m Jetzt Jetzt en-trィケ-ckte die Zeit mich Al - ter-sscha chen m Reverently ein hィケb-ches Hィケnd - chen ar Reverently 0 ニ ニ ニ ニ ニ ein hィケb-ches Hィケnd - chen ar Reverently 0 ニ ニ ニ ニ ニ ein hィケb-ches Hィケnd chen - ar m m ニ ニ m セ b セ 0 # セ セ ニ ニ ニ ニ ァ8 Deeatedly # セ - - セ ニ ニ ニ 0 j 0 0 ニ ニ j # セ # n ニ ニ ニ ニ ニ # # n ニ ニ ニ ニ b j # J # # # # セ # J ニ ein treu-er Ge-01rt uns-ren ein treu-er Ge-01rt uns-ren ein treu-er Ge - 01rt uns-ren ニ ニ ニ 0 0

8 17 S Solo T Solo B Solo Fl 11 ニ 0 j 0 0 j セ j 0 ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ Mein-es dank-bar-en Herren Lieb' mich To -ten barg im Gra -be Je-doch der Fィケr- sten Kein - er lieb - er drum ar als ich ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ァ8 Fィケr- sten Kein - er lieb - er drum ar als ich Fィケr- sten Kein - er lieb - er drum ar als ich ニ ニ ニ ニ ニ ニ セ ニ ニ セ ニ ニ ニ ニ ニ セ セ セ n n m セ S Solo T Solo B Solo 155 j セ j 0 ニ schar - ze Tod mich Ab - ge- schied-'nen nicht so be-trィケbt ie mein-en Leid ge-schィケt-tel-ten Herrn die Sehn - sucht, ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ァ8 ニ ニ ニ ニ ニ ニ der schar-ze Tod der schar-ze Tod der schar-ze Tod Fl ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ セ セ ニ ニ セ ニ セ 0 0 セ ニ セ セ セ ニ n

9 1 S Solo T Solo B Solo 1 ニ ニ ニ ニ セ セ ニ ach, nach mein-em Rest, <b> n n n 0 0 ニ ニ ニ mich Ab-ge- schied-'nen nicht so be-trィケbt ie mein-en Leid - ge-schィケt-tel-ten Herrn die Sehn- sucht, <b> n n ニ ニ ニ n 0 0 ァ8 mich Ab-ge- schied-'nen nicht so be-trィケbt ie mein-en Leid - ge-schィケt-tel-ten Herrn die Sehn- sucht, <b> n n n 0 0 ニ ニ ニ mich Ab-ge- schied-'nen nicht so be-trィケbt ie mein-en Leid - ge-schィケt-tel-ten Herrn die Sehn- sucht, 8 ニ ニ ニ ニ セ 0 セ ニ # n <b> # ニ ニ ニ n n 0 0 ニ ニ ニ セ 0 ニ セ ニ ニ ニ セ 0 n セ <b> n n n n セ ニ S Solo T Solo B Solo Fl sadly ade 19 as zum Schmer - ze mir ge-reich- tet ニ ニ ァ8 ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ 1 7 ニ ニ ニ 1 7 b セ セ ニ 5 ニ ニ ニ 1 7 ニ ニ ニ ニ ニ > > > as zum Schmer-ze mir ge - reich - tet 1 7 n 0 セ > as zum > > Schmer-ze mir ge - reich - tet > > > as zum Schmer-ze mir ge - reich - tet ニ ニ ニ ニ ニ ニ 0 ニ ニ ニ ニ ニ Return to Seat ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ 1 7 ニ ニ ニ 1 7 ニ セ ニ ニ 1 7 ニ ニ ニ 1 7 ニ セ ニ ニ ニ con sord n ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ

10 19 S Solo セ Return to Seat ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ T Solo Fl ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ァ8 ニ ニ ニ ニ ニ 0 0 J J J b セ ニ m b- - b- - n 0 b- - b- - n 0 b- - b- - n ニ 0 J J J J セ セ b 0 ニ セ m m ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ b- b- 190 ニ ニ ニ ニ - - n J J b- b- ニ ニ ニ ニ J ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ b n J b セ J J J b- b- Return to Seat ニ m ニ ニ - - Move to seat, collapse in chair at end o sound ニ ニ ニ ニ ニ セ 0 ニ ニ ニ ニ ニ ニ ニ pizz b- b- ニ ニ ニ ニ ニ ニ p pizz b n 0 0 o o

Ergieße dich reichlich, du göttliche Quelle

Ergieße dich reichlich, du göttliche Quelle Ergieゥャe dich reichlich, du gttliche Quelle Aria or Tenor, iola, and Continuo From the Cantata: Wo soll ich liehen hin W 5 by S ach AS Publications 014 From the Cantata: Wo soll ich liehen hin W 5 This

More information

nuovo_cinema

nuovo_cinema 13Full Sore Ennio Morrione - Arrangiamento: Gennaro Vespoli Nuovo Cinema Paradiso 13Nuovo Cinema Paradiso Flute1 Flute Clarinet in Eb Clarinet in Bb1 Clarinet in Bb Bass Clarinet in Bb Soprano Saxophone

More information

http://banso.cocolog-nifty.com/ 100 100 250 5 1 1 http://www.banso.com/ 2009 5 2 10 http://www.banso.com/ 2009 5 2 http://www.banso.com/ 2009 5 2 http://www.banso.com/ < /> < /> / http://www.banso.com/

More information

n=360 28.6% 34.4% 36.9% n=360 2.5% 17.8% 19.2% n=64 0.8% 0.3% n=69 1.7% 3.6% 0.6% 1.4% 1.9% < > n=218 1.4% 5.6% 3.1% 60.6% 0.6% 6.9% 10.8% 6.4% 10.3% 33.1% 1.4% 3.6% 1.1% 0.0% 3.1% n=360 0% 50%

More information

ディック『暗闇のスキャナー』

ディック『暗闇のスキャナー』 A Scanner Darkly *1 : * 2 2014 4 2 *1 c Philip K. Dick *2 c i iii 1 1 2 13 3 23 4 35 5 47 6 57 7 69 8 81 9 101 10 107 11 117 12 127 13 139 14 159 15 177 16 179 17 181 185 187 1 1 2 1 3 : 4 1 5 6 1 7

More information

1Flute 1 Piccolo Flute 2 Oboe Bassoon Clarinet 1 in Bb Clarinet 2 in Bb Clarinet in Bb Bass Clarinet in Bb Alto Saxohone Tenor Saxohone Baritone Saxoh

1Flute 1 Piccolo Flute 2 Oboe Bassoon Clarinet 1 in Bb Clarinet 2 in Bb Clarinet in Bb Bass Clarinet in Bb Alto Saxohone Tenor Saxohone Baritone Saxoh 1Raine Amua TurBo Exress Cargo Train antasy or band Flute 1/Piccolo Flute 2 Oboe Bassoon Clarinet 1 in Bb Clarinet 2 in Bb Clarinet 2 in Bb Bass Clarinet in Bb Alto Saxohone Tenor Saxohone Baritone Saxohone

More information

untitled

untitled 280 200 5 7,800 6 8,600 28 1 1 18 7 8 2 ( 31 ) 7 42 2 / / / / / / / / / / 1 3 (1) 4 5 3 1 1 1 A B C D 6 (1) -----) (2) -- ()) (3) ----(). ()() () ( )( )( )( ) ( ) ( )( )( )( ) () (). () ()() 7 () ( ) 1

More information

Zion 1904 137 An den Wassern zu Babel saßen wir und weinten, wenn wir an Zion gedachten. 136

Zion 1904 137 An den Wassern zu Babel saßen wir und weinten, wenn wir an Zion gedachten. 136 1948 50 1948 1956 1967 1973 1979 1978 1981 135 Zion 1904 137 An den Wassern zu Babel saßen wir und weinten, wenn wir an Zion gedachten. 136 Unsere Harfen hängten wir an die Weiden dort im Lande. Denn die

More information

1 Fl. Cl. The last letter rom Murdoch A r r m a r m r m m r m r m m m m r r r r r r r r r r r r r r 1 A.Sax. 1 Tr. Tr. Tr. 1 Hrn. Hrn. 1 Tr. Tr. Euh.

1 Fl. Cl. The last letter rom Murdoch A r r m a r m r m m r m r m m m m r r r r r r r r r r r r r r 1 A.Sax. 1 Tr. Tr. Tr. 1 Hrn. Hrn. 1 Tr. Tr. Euh. Masanori Taruya Adagio q = 0 Piccolo 1st nd Flutes Ooe Bassoon m Clarinet in E 1st Clarinet in B r r r m nd Clarinet in B m rd Clarinet in B m Bass Clarinet レンタル譜 Rental Liraries 1st nd Alto Saxohones

More information

<3035EA8E93A18CF695E32E696E6464>

<3035EA8E93A18CF695E32E696E6464> Deutsch-Unterricht mit YouTube SAITO Kosuke Im Unterricht arbeite ich mit dem Internet-Videoportal YouTube. Ich nutze dieses Videoportal für Aussprachübungen und-prüfungen. Dieser Bericht beschäftigt sich

More information

Texte: Friedrich Durrenmatt, (a) Die Stadt I-IV, Zurich 1952. (b) Grieche sucht Griechin. Berlin 1958. (c) Die Panne, Zurich 1956. (d) Das Versprechen, Zurich 1958. (e) Der Verdacht, Zurich 1951. (f) Es

More information

Über die Deutungen von Grimms Dornröschen-Märchen (KHM 50) - seine philologisch-pädagogische Betrachtung - Hideakira Okamoto Das so bekannte und geliebte Dornröschen-Märchen von Brüdern Grimm ist zwar

More information

独検対応 クラウン ドイツ語単語 1600 CD付き

独検対応 クラウン ドイツ語単語 1600 CD付き 目次 はじめに iii 本書の使い方 vi 本書の見出し語について viii 記号一覧 x 5 級 基礎編 名詞 セクション 1~10 2 コラム 月名 曜日名 18 動詞 セクション 11~15 19 その他 セクション 16~23 40 4 級 展開編 名詞 セクション 24~38 72 コラム おもな都市名 95 動詞 セクション 39~43 96 その他 セクション 44~51 115 3

More information

SS_毎日いろいろ独文法00前付.indd

SS_毎日いろいろ独文法00前付.indd Lektion 0.5 Inhaltverzeichnis A B 8 Lektion 1 A 1 2 B 3 10 Lektion 2 Lektion 3 A 1 2 B 3 4 ja / nein / doch 5 nicht A 1 2 3 B 4 5 14 18 Lektion 4 A 1 2 B 3 22 Lektion 5 Lektion 6 A 1 2 B 3 4 A 1 2 B 3

More information

展示期間●12月3日~12月22日

展示期間●12月3日~12月22日 1 1707 1708 17 Christliche Bet=Schule 1668 Johann Leon Ich hab mein Sach Gott heimgestellt1582/1589 Mus.ms.Bach P10181768 Am..4318 Mus.ms.BachP9019 1876 1986, 1996 Kirchenkantate Concerto 1754 Kirchenstück

More information

Grammatik 4 人称代名詞 前置詞 1 人称代名詞の 3 格と 4 格 2 格はほとんど用いないので省略 第 1 課で人称代名詞の 1 格 (ich や er など ) を学んだが 3 格と 4 格は次のようになる ich mir mich du dir dich Ihnen er ihm

Grammatik 4 人称代名詞 前置詞 1 人称代名詞の 3 格と 4 格 2 格はほとんど用いないので省略 第 1 課で人称代名詞の 1 格 (ich や er など ) を学んだが 3 格と 4 格は次のようになる ich mir mich du dir dich Ihnen er ihm Heidelberg, Teil I Lektion 4 026 CD 26 Mao: Heidelberg ist auch in Japan sehr bekannt. Ich finde es wirklich schön. Peter: Das stimmt. Gehen wir zuerst zum Schloss und anschließend in die Fußgängerzone.

More information

Wortstellungsfehler japanischer Deutschlerner.PDF

Wortstellungsfehler japanischer Deutschlerner.PDF 0. 1. thea the a (1a) The man came. (1b) A man came. (2a) (2b) a the (3a) (3b) I had fish yesterday. Yesterday I had fish. (3) (3a)(4a) (3b)(4b) (4a) (4b) When did you have fish? What did you have yesterday?

More information

- 16 M7.3 14 M6.5 - - - - - A-4 A-5 A-3 F-3 F-1 C-3 G-1,E-6 C-2 D-1 F-2 E-7 J-1 J-3 B-3 K-1 B-3 I-4 I-3 I-2 I-6 C-1 I-5 B-5 B-2 J-2 A-1 A-2 E-1 B-4 I-1 E-2 E-5 B-1,E-4 E-3 A-1 A-2 A-2 A-3 A-4 A-5 A-2

More information

Gefän l! ni~ Krankenhau~.

Gefän l! ni~ Krankenhau~. Gefän l! ni~ Krankenhau~. ~ 旦 豆 Frau Koordination der Bloßen Singulare im Deutschen und im Englischen YOSHIDA Mitsunobu In diesem Aufsatz untersuche ich die Koordination der bloßen Singulare

More information

独ベーシックL02.indd

独ベーシックL02.indd あっちの方にあるのが郵便局 名詞の性 16 ティーロがナオキにトリアを案内しています 二人は広場で町の地図を見ています Naoki : Wo sind wir jetzt? Thilo : Wir sind jetzt hier. Da drüben ist die Post. Naoki : Und was ist das? Ist das das Rathaus? Thilo : Nein, das

More information

2 Brüder Grimm Grimm Kinder- und Hausmärchen [1, 2] Jacob 1785 Wilhelm 1786 Deutschland Hanau 1791 Steinau 1798 Kassel Phillipp Wilhelm Grimm Steinau

2 Brüder Grimm Grimm Kinder- und Hausmärchen [1, 2] Jacob 1785 Wilhelm 1786 Deutschland Hanau 1791 Steinau 1798 Kassel Phillipp Wilhelm Grimm Steinau 2008 8 31 1 Grimm Kinder- und Hausmärchen Ölenberg 2 Der Froschkönig oder der eiserne Heinrich : Ölenberg (1812) 2 (1819) 3 (1837) 7 (1857) * 1 Das Mädchen ohne Hände : (1812) 2 (1819) 7 (1857) 2 Walt

More information

Rangänderung bei Teilhypotheken Wird die Forderung geteilt, so ist zur Änderung des Rangverhältnisses der Teilhypotheken untereinander die Zustimmung

Rangänderung bei Teilhypotheken Wird die Forderung geteilt, so ist zur Änderung des Rangverhältnisses der Teilhypotheken untereinander die Zustimmung Rangänderung bei Teilhypotheken Wird die Forderung geteilt, so ist zur Änderung des Rangverhältnisses der Teilhypotheken untereinander die Zustimmung des Eigentümers nicht erforderlich. BGB BGB 175 BGB

More information

橡

橡 Ethik der Wissenschaften und Pflegeethik iiberlegen Zwei Vortrage von Prof. Johannes Reiter [Ubersetzung] Medical Ethics, YAMAMOTO, Tatsu Department of International Social and Health Sciences, School

More information

ICT 5,293 (2012 3 31 ) http://www.nttcom.co.jp/employ/recruit/ 4. IT IT / / IT / / . BB http://recruit.softbank.jp/graduate/ 3-7-1 28 29 URL.http://www.nliro.or.jp 2014 . ( ) 10 ( ) < > / < > . ( )

More information

Title < 論 文 > 文 学 的 ジャズ 表 象 の 諸 形 態 : ブルーノ フランク とフェーリクス デールマン( 第 20 号 記 念 特 集 ) Author(s) 池 田, 晋 也 Citation 研 究 報 告 (2006), 20: 73-91 Issue Date 2006-11 URL http://hdl.handle.net/2433/134471 Right Type

More information

13 01 06 01 06 06 06 ィセ 06 ィセ 06 06 06 06 01 01 01 01 06 06 01 01 06 01 01 06 06 06 01 01 ィセ 06 01 06 01 06 06 06 06 06 ィセ 06 03 01 0106 01 01 01 01

13 01 06 01 06 06 06 ィセ 06 ィセ 06 06 06 06 01 01 01 01 06 06 01 01 06 01 01 06 06 06 01 01 ィセ 06 01 06 01 06 06 06 06 06 ィセ 06 03 01 0106 01 01 01 01 13 01 06 01 06 06 01 01 01 03 06 03 06 06 06 01 ィセ 06 01 06 01 06 01 06 06 06 06 ィセ 01 06 06 06 06 01 06 13 01 06 01 06 06 06 ィセ 06 ィセ 06 06 06 06 01 01 01 01 06 06 01 01 06 01 01 06 06 06 01 01 ィセ 06

More information

score.capx

score.capx Praelude Allero vivace = 152 I 4 II 4 III 4 IV 4 4 Edvard Grie arr P De Bra V 4 B 4 4 Notes between arentheses only when nobody lays the ith voice 4 S S S cresc cresc cresc cresc cresc cresc 1-22 7 S (

More information

自分の天職をつかめ

自分の天職をつかめ Hiroshi Kawasaki / / 13 4 10 18 35 50 600 4 350 400 074 2011 autumn / No.389 5 5 I 1 4 1 11 90 20 22 22 352 325 27 81 9 3 7 370 2 400 377 23 83 12 3 2 410 3 415 391 24 82 9 3 6 470 4 389 362 27 78 9 5

More information

EPSON LP-8900ユーザーズガイド

EPSON LP-8900ユーザーズガイド 3 4 5 6 7 8 abc ade w p s 9 10 s s 11 p 12 p 13 14 p s 15 p s A B 16 w 17 C p 18 D E F 19 p w G H 20 A B 21 C s p D 22 E s p w 23 w w s 24 p w s 25 w 26 p p 27 w p s 28 w p 29 w p s 30 p s 31 A s B 32

More information

Liturgy1-2AntiphonAncientChant080705.MUS

Liturgy1-2AntiphonAncientChant080705.MUS Soprano Alto Tenor Bass 1st Antiphon Bless the Lord, O my soul;.. Ancient Chant bless ed art Thou, O Lord. Bless the Lord, O my soul,.. and all that is ithin me bless His ho ly name. Bless the Lord, O

More information

.....^4-03.R...G

.....^4-03.R...G Zusammenfassung Es ist heute weit bekannt, dass das Wort REN AI in der Meiji-Zeit gebildet wurde. Dabei wird oft behauptet, es sei unter dem Einfluss der chiristlichen Lehre entstanden und beinhalte ein

More information

Drei_Dai_Dry

Drei_Dai_Dry 1runo Ruviaro Drei, Dai, Dry (010) music or viola, violoncello and ercussion 1 1Percussion Instruments: Claves Wood locks Temle locks ongos 1 Conga Roto-toms Crotales (1 octave) Virahone 1NOTATION 1 0

More information

lute 12 q = 87 c 5 a 3 16. 4 # 南相 市 の歌 # # 作詞 : 佐藤邦雄 作曲 : 大島ミチル 編曲 : 相良浩 21 b 26 32 c 4 41 46 51 # # d # V.S. Copyright (C) 2011 Minamisoma city. All Rights Reserved. lute 12 56 e 61 # b 68 72 # # # 77

More information

00_ qx412

00_ qx412 Inhaltsverzeichnis 6 8 Lektion Ich heiße Michaela. Ich heiße Michaela. Ich heiße oro. 3 Ich heiße Albert Wiesmann. Lektion Kommst du nicht aus Deutschland? 7 sprechen sein doch Kommst du nicht aus Deutschland?

More information

225 ON THE PRUSSIAN PEOPLE EDUCATION ON THE MATURE STAGE OF ABSOLUTISM Shoji Department of Education, Nara University of Education, Nara, Japan Ishii In order to observe the preceding conditions for the

More information

B's Recorderマニュアル_B's Recorderマニュアル

B's Recorderマニュアル_B's Recorderマニュアル 5 Part 6 - 8 9 - 0 5 A C B AB A B A B C 7-6 - 8 9-5 0 5 7 A D B C E F A B C D F E 6 9 8 0 Part - - 5 5 7 6 9-7 6 8 0 5 5-6 7 9 8 5-5 50 5 5 5 -6 5 55 5 57-7 56 59 8 7 6 58 0 8 9 6 6 7 6 5 60 7 5 6 6-8

More information

B's Recorderマニュアル

B's Recorderマニュアル 2 3 4 5 Part 1 6 1-1 8 9 1-2 10 11 12 13 A B C A C B AB A B 14 15 17 1-4 2 1 16 1-3 18 19 1-5 2 1 20 21 22 23 24 25 A B C D E F A B C D E F 26 27 28 29 30 31 Part 2 32 2-1 2-2 1 2 34 35 5 37 4 3 36 6 2-3

More information

ABSTRACT The "After War Phenomena" of the Japanese Literature after the War: Has It Really Come to an End? When we consider past theses concerning criticism and arguments about the theme of "Japanese Literature

More information

マーラーのセルフカバー

マーラーのセルフカバー マーラーのセルフカバー by JURASSIC マーラーの 交響曲第 1 番 を演奏するのは 1999 年 4 月の第 30 回定期演奏会 ( 指揮は末廣さん ) 以来の ことになります その時にこの作品と歌曲との関係について かいほうげん に掲載したトークを若干手直し して 再掲します マーラーが生涯に作曲したのはほとんど交響曲と歌曲だけだと言うことができるでしょう さらに マーラーの中では 同じ楽想

More information

Microsoft Word - ??? ????????? ????? 2013.docx

Microsoft Word - ??? ????????? ????? 2013.docx @ィーィェィケィャi@@ @@pbィ 050605a05@07ィ 050605a@070200 pbィ 050605a05@07ィ 050605a@070200@ィーィィu05@0208 1215181418 12 1216121419 171210 1918181811 19181719101411 1513 191815181611 19181319101411 18121819191418 1919151811

More information

マードックからの 最 後 の 手 紙 ostermusic rental collection 樽 屋 雅 徳

マードックからの 最 後 の 手 紙 ostermusic rental collection 樽 屋 雅 徳 ostermusic rental collection 樽 屋 雅 徳 マードックからの 最 後 の 手 紙 Masanori Taruya The last letter rom Murdoch マードックからの 最 後 の 手 紙 ostermusic rental collection 樽 屋 雅 徳 Instrumentation 樽 屋 雅 徳 マードックからの 最 後 の 手 紙 ostermusic

More information

EPSON VP-1200 取扱説明書

EPSON VP-1200 取扱説明書 4020178-01 w p s 2 p 3 4 5 6 7 8 p s s s p 9 p A B p C 10 D p E 11 F G H H 12 p G I s 13 p s A D p B 14 C D E 15 F s p G 16 A B p 17 18 s p s 19 p 20 21 22 A B 23 A B C 24 A B 25 26 p s p s 27 28 p s p

More information

目次 1. レッスンで使える表現 レッスンでお困りの際に使えるフレーズからレッスンの中でよく使われるフレーズまで 便利な表現をご紹介させていただきます ご活用方法として 講師に伝えたいことが伝わらない場合に下記の通りご利用ください 1 該当の表現を直接講師に伝える 2 該当の英語表現を Skype

目次 1. レッスンで使える表現 レッスンでお困りの際に使えるフレーズからレッスンの中でよく使われるフレーズまで 便利な表現をご紹介させていただきます ご活用方法として 講師に伝えたいことが伝わらない場合に下記の通りご利用ください 1 該当の表現を直接講師に伝える 2 該当の英語表現を Skype レッスンで使える 表現集 - レアジョブ補助教材 - 目次 1. レッスンで使える表現 レッスンでお困りの際に使えるフレーズからレッスンの中でよく使われるフレーズまで 便利な表現をご紹介させていただきます ご活用方法として 講師に伝えたいことが伝わらない場合に下記の通りご利用ください 1 該当の表現を直接講師に伝える 2 該当の英語表現を Skype のチャットボックスに貼りつけ 講師に伝える 1-1.

More information

Title ゲルニカ の 影 : 飛 行 機 と 誰 がために 鐘 は 鳴 る Author(s) 平 井, 智 子 Citation Osaka Literary Review. 40 P.77-P.88 Issue 2001-12-24 Date Text Version publisher URL http://hdl.handle.net/11094/25189 DOI Rights Osaka

More information

13Ad m in is t r a t ie e n h u lp v e r le n in g Ad m in is t r a t ie v e p r o b le m e n,p r o b le m e n in d e h u lp v e r le n in g I n d ic

13Ad m in is t r a t ie e n h u lp v e r le n in g Ad m in is t r a t ie v e p r o b le m e n,p r o b le m e n in d e h u lp v e r le n in g I n d ic 13D a t a b a n k m r in g R a p p o r t M ィC Aa n g e m a a k t o p 19 /09 /2007 o m 09 :3 1 u u r I d e n t if ic a t ie v a n d e m S e c t o r BJB V o lg n r. 06 013-00185 V o o r z ie n in g N ie

More information

13 ィイ ィイ ィイ ィョ 02 ィセ ィイ 02

13 ィイ ィイ ィイ ィョ 02 ィセ ィイ 02 13 02 ィセ 02 ィイ ィイ 02 02 ィイ 03 ィイ ィセ ィイ 13 ィイ ィイ ィイ ィョ 02 ィセ ィイ 02 13 02 ィイ ィイ ィセ 02 02 ィセ 02 ィョ ィイ 02 02 13 ィイ ィセ 02 ィイ ィイ ィセ ィイ ィセ ィイ ィイ ィイ ィセ 02 02 ィイ ィイ 02 ィイ 13 ィイ 02 ィイ ィイ ィイ ィイ ィイ ィイ ィイ ィイ ィセ ィイ

More information

西川町広報誌NETWORKにしかわ2011年1月号

西川町広報誌NETWORKにしかわ2011年1月号 NETWORK 2011 1 No.657 平 成 四 年 四 の 開 校 に 向 け て 家 庭 教 育 を 考 え よ う! Every year around the winter holiday the Japanese custom of cleaning out your office space is performed. Everyone gets together and cleans

More information

橡発音.PDF

橡発音.PDF * a e i o u a a e e e e e Meer Blume i i o o o o e o Morgen Loch u ä ö ü Umlaut a-umlaut ä e a a-umlaut ä o-umlaut ö e o-umlaut ö o-umlaut e kennen können u-umlaut i u-umlaut ü ei ai ey ay eu äu au b/p

More information

逆 _Y02村田

逆 _Y02村田 1 [Ich] [Selbst] [Selbstüberwindung] [Leib] 2 Zur Genealogie der Moral, 1887 [Das Subjekt (oder, dass wir populärer reden, die Seele)] (KSA5. 280f.) 3 33 2012 ( ) (KSA5. 11) (Juni Juli 1885, 36 [1]) [Versuch

More information

ü ä Ü ä ä ä ä ä ä ! !! üü The Bulletin of the Institute of Human Sciences, Toyo University, No. 8 Zunehmende Reiselust der deutschen Bürger im 18. Jahrhundert Scherz, überseeische Kolonien, Zivilisation

More information

Ein Fall vom Priapismus Masaharu OMORI Aus der Urologischen Klinik der Medizinischen Fakultat der Kurume-Universitat (Vorstand : Prof. Dr. S. Shigemat

Ein Fall vom Priapismus Masaharu OMORI Aus der Urologischen Klinik der Medizinischen Fakultat der Kurume-Universitat (Vorstand : Prof. Dr. S. Shigemat Title 持続勃起症の 1 例 Author(s) 大森, 正治 Citation 泌尿器科紀要 (1958), 4(2): 97-100 Issue Date 1958-02 URL http://hdl.handle.net/2433/111568 Right Type Departmental Bulletin Paper Textversion publisher Kyoto University

More information

Microsoft Word - g04.doc

Microsoft Word - g04.doc G-28 21 1 dieser 型の冠詞類 dieser この jener あの welcher どの jeder どの... も ( 単数のみ ) solcher そのような mancher いくつもの aller すべての 定冠詞 der に似た変化をする ( 定冠詞類ともいう ). G-29 21 2 dieser 型の冠詞類 男性名詞単数 :1 格 dieser Mann 2 格 dieses

More information

2) Darier, Precis de dermat. 1928. 6) Gans, Histologie d. Hantkr. Bd. 1, 1925. 7) Herxheimcris. Hofmann. Die Hautkrankheiten. 1929. 8) 10) Joseph, Lehrb. d. Hautkr. 1922. 11) Kaposi, Arch. f. 1106. 13)

More information

Sibelius 6 Handbook

Sibelius 6 Handbook 7.1.1 2012 2 Tom Clarke Sibelius 2012Avid Technology, Inc. Avid Avid AvidSibeliusScorch USAUK Avid Technology, Inc. ReWire Propellerhead Software VST Steinberg Soft- und Hardware GmbH docs@sibelius.com

More information

Microsoft PowerPoint - Deutschland電力輸出入バランス.pptx

Microsoft PowerPoint - Deutschland電力輸出入バランス.pptx ドイツのエネルギーシフト北海道へのメッセージ 札幌市環境保全アドバイザービアンカ フュルスト 2 ドイツのエネルギーシフトエネルギー転回 1983 年 緑の党 社会民主党と共に政権 1991 年電気ネットの自由化 2000 年原子力コンセンサス 原子力技術から離れることを決定自然エネルギー法 EEG FIT でエコ電気の売電価格が 20 年で保障 自然エネルギーのブーム 3 北星 原発問題を考える会

More information

Aus der chirurgischen Klimk der Okayama Med. Fakultat (Direktor: Prof. Dr. Seiji Tsuda). Ein Heilungsfall der Ektopia vesicae congenita durch Operation. Von Dr. Tomitaro Suzuki Eingegangen am 9. Marz 1933.

More information

DT pdf

DT pdf 131 71 71 71 71 71 7 1 71 71 71 71 71 71 71 7 1 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 7 1 71 71 71 71 7 1 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 71 7 1 71 71 71 71 71 71 71 71 7 1 71 71 7 1 71 71 71 71 71 71 71 71 7 1

More information

fostermusic rental collection クロード ドビュッシー / 加養浩幸 小組曲 より I. 小舟にて IV. バレエ Claude Debussy / arr. by Hiroyuki Kayou Petite Suite I. En Bateau, IV. Ballet

fostermusic rental collection クロード ドビュッシー / 加養浩幸 小組曲 より I. 小舟にて IV. バレエ Claude Debussy / arr. by Hiroyuki Kayou Petite Suite I. En Bateau, IV. Ballet ostermusic rental collection クロード ドビュッシー / 加養浩幸 小組曲 より I. 小舟にて IV. バレエ Claude Debussy / arr. by Hiroyuki Kayou Petite Suite I. En Bateau, IV. Ballet 小組曲 より ostermusic rental collection クロード ドビュッシー / 加養浩幸

More information

Vol92.indd

Vol92.indd 年男年女インタビュー ベイタウン野鳥物語 With the holidays coming to an abrupt end, let us not forget the true meaning they provide. There is a certain spirit that people attain during the holidays. The "Holiday spirit" comes

More information

Scale and Arpeggio Routine for Tuba Level 3 (Everett) 2 3. "Full-Range" and Parallel Minor Scales q = 60-80 Note: Play this exercise sloly and tenuto.

Scale and Arpeggio Routine for Tuba Level 3 (Everett) 2 3. Full-Range and Parallel Minor Scales q = 60-80 Note: Play this exercise sloly and tenuto. Scale and Arpeggio Routine for Tuba Level 3 Note: Most of the ranges indicated throughout these exercises are suggested as a "starting point" only. Those that are able should play and/or extend these exercises

More information

1 Individuum Geschlecht 2 1 Begrebet Angest Kierkegarrd, Sören, Der Begriff Angst, übersetzt, mit Einleitung und Kommentar herausgegeben von Hans Roch

1 Individuum Geschlecht 2 1 Begrebet Angest Kierkegarrd, Sören, Der Begriff Angst, übersetzt, mit Einleitung und Kommentar herausgegeben von Hans Roch Title 個と類との間の一考察 : キェルケゴール 不安の概念 を中心に Author(s) 服部, 佐和子 Citation メタフュシカ. 41 P.49-P.62 Issue 2010-12-25 Date Text Version publisher URL http://doi.org/10.18910/11437 DOI 10.18910/11437 Rights Osaka University

More information

Virtuoso X

Virtuoso X 1 Proteus X Sound Library Virtuoso X Virtuoso X Virtuoso X Proteus X /Emulator X E-MU Virtuoso 2000 Proteus Orchestra Virtuoso X Virtuoso X 20 MIDI K L Aux wet/dry MIDI M P Tips Virtuoso X Proteus X/Emulator

More information

2

2 8 24 32C800037C800042C8000 32 40 45 54 2 3 24 40 10 11 54 4 7 54 30 26 7 9 8 5 6 7 9 8 18 7 7 7 40 10 13 12 24 22 22 8 55 8 8 8 8 1 2 3 18 11 54 54 19 24 30 69 31 40 57 23 23 22 23 22 57 8 9 30 12 12 56

More information

平成29年度英語力調査結果(中学3年生)の概要

平成29年度英語力調査結果(中学3年生)の概要 1 2 3 1 そう思う 2 どちらかといえば そう思う 3 どちらかといえば そう思わない 4 そう思わない 4 5 楽しめるようになりたい 6 1 そう思う 2 どちらかといえば そう思う 3 どちらかといえば そう思わない 4 そう思わない 7 1 そう思う 2 どちらかといえば そう思う 3 どちらかといえば そう思わない 4 そう思わない 8 1 そう思う 2 どちらかといえば そう思う

More information

_™J„û-3“Z

_™J„û-3“Z 55 2012 15 26 ä Taniguchi Satoshi Diese Abhandlung handelt über das Problem, ob die Schadensanfälligkeit des Geschädigter berücksichtgen können, wenn man Entschädigungsbetrag bemesst. Über das Thema hat

More information

47 9 Corona ruinenhaft überkoncentriert 10 文字と精神

47 9 Corona ruinenhaft überkoncentriert 10 文字と精神 はじめに 1 1902 44 1937 2 1938 3 1940 4 1940 1942 5 1928 6 7 8 109 47 9 Corona 1936 45 ruinenhaft überkoncentriert 10 文字と精神 11 12 110 13 人格 と 自然の経済 das ungeheuerlichste Corpus 14 ein dramatisches Panoptikum

More information

Microsoft Word - g07.doc

Microsoft Word - g07.doc G-59 40 助動詞と本動詞の位置 助動詞 +...+ 本動詞 定動詞 不定詞 例 : Ich will im Sommer nach Deutschland fahren. 私は夏にドイツへ行くつもりだ. 41 話法の助動詞 können müssen wollen sollen dürfen mögen ( 能力 )... できる ;( 可能 )... かもしれない ( 強制, 必然 )...

More information

28NC_guidance.pdf

28NC_guidance.pdf Koji Tom Miki Amy Taro Kumi Mr Yang Ms Ito 24 11 12 Teacher s Manual Team-Teaching Manual Teacher s Book CD DVD-ROM LESSON 7 POINT can Wheelchair Sports for Everyone Basketball Themes & Topics Grammar

More information

1) 1) Props of preparation. Wire Scale Spike Cutter Hammer Tape Marker (, ) Rope(For Sezing) 2) 2) Marking A 22 A point Position of twenty-two times t

1) 1) Props of preparation. Wire Scale Spike Cutter Hammer Tape Marker (, ) Rope(For Sezing) 2) 2) Marking A 22 A point Position of twenty-two times t 1) 1) Props of preparation. Wire Scale Spike Cutter Hammer Tape Marker (, ) Rope(For Sezing) 2) 2) Marking A 22 A point Position of twenty-two times the Dia, from the end of the rope. B A B point Position

More information

2

2 8 23 32A950S 30 38 43 52 2 3 23 40 10 33 33 11 52 4 52 7 28 26 7 8 8 18 5 6 7 9 8 17 7 7 7 38 10 12 9 23 22 22 8 53 8 8 8 8 1 2 3 17 11 52 52 19 23 29 71 29 41 55 22 22 22 22 22 55 8 18 31 9 9 54 71 44

More information

-1- -2- -1- A -1- -2- -3- -1- -2- -1- -2- -1- http://www.unicef.or.jp/kenri.syouyaku.htm -2- 1 2 http://www.stat.go.jp/index.htm http://portal.stat.go.jp/ 1871.8.28 1.4 11.8 42.7 19.3

More information

5 30 B36B3 4 5 56 6 7 3 4 39 4 69 5 56 56 60 5 8 3 33 38 45 45 7 8 4 33 5 6 8 8 8 57 60 8 3 3 45 45 8 9 4 4 43 43 43 43 4 3 43 8 3 3 7 6 8 33 43 7 8 43 40 3 4 5 9 6 4 5 56 34 6 6 6 6 7 3 3 3 55 40 55

More information

029-042_flC

029-042_flC 51 2008 29 42 Ren Tie hua 1960 1881 12 1984 51 2008 1882 10 1879 1879 24 1880 65 249,477 1981 22 1880 33 351993 1995 12 1988 1992 1955 1970 120 1964 167 21 1974 118 121 1879 1881 50 1880 10 11 1880 12

More information

国際恋愛で避けるべき7つの失敗と解決策

国際恋愛で避けるべき7つの失敗と解決策 7 http://lovecoachirene.com 1 7! 7! 1 NOT KNOWING WHAT YOU WANT 2 BEING A SUBMISSIVE WOMAN 3 NOT ALLOWING THE MAN TO BE YOUR HERO 4 WAITING FOR HIM TO LEAD 5 NOT SPEAKING YOUR MIND 6 PUTTING HIM ON A PEDESTAL

More information

Title < 論文 > 公立学校における在日韓国 朝鮮人教育の位置に関する社会学的考察 : 大阪と京都における 民族学級 の事例から Author(s) 金, 兌恩 Citation 京都社会学年報 : KJS = Kyoto journal of so 14: 21-41 Issue Date 2006-12-25 URL http://hdl.handle.net/2433/192679 Right

More information

H8000操作編

H8000操作編 8 26 35 32H800037H800042H8000 49 55 60 72 2 3 4 48 7 72 32 28 7 8 9 5 7 9 22 43 20 8 8 8 8 73 8 13 7 7 7 55 10 49 49 13 37 49 49 49 49 49 49 12 50 11 76 8 24 26 24 24 6 1 2 3 18 42 72 72 20 26 32 80 34

More information

The Thunderer March BAB score

The Thunderer March BAB score 13ull Score 026-3980-00 C Treble Part 1 High Bb Part 1 High Eb Part 1 C Treble Part 2 High Bb Part 2 High Eb Part 2 Horn Part 2 Horn Part 3 Viola Part 3 Low Bb Part 3 Low Eb Part 3 Cle Part 3 Low Bb Part

More information

EPSON LP-S7000 ユーザーズガイド

EPSON LP-S7000 ユーザーズガイド o n h h h h h h n h A E B C D E F G H n G h H A B A B n n A B B B B n h h h h n h h h h h h h n h h h h h h h h o h h h h o h h h h n h h h h h h n h h h h h o o h h h h n h A h B C n D A h B C D h

More information

所謂「胸せき」病に関する知見補遺

所謂「胸せき」病に関する知見補遺 NAOSITE: Nagasaki University's Ac Title 所謂 胸せき 病に関する知見補遺 Author(s) 宿輪, 克朗 Citation 熱帯医学 Tropical medicine 10(2). p81-9 Issue Date 1968-09 URL http://hdl.handle.net/10069/4033 Right This document is downloaded

More information

人文論究58-3(よこ)/7.近藤

人文論究58-3(よこ)/7.近藤 M 1 Michael Ende Momo 1973 Die unendliche Geschichte 1979 Der Rattenfänger. Ein Hamelner Totentanz 1993 Hermann Bausinger 1 2 3 4 5 Winfred Kaminski Märchenonkel der Nation 6 M Michael Endes Zettelkasten.

More information

Finale 2008a - [Coldplay - Viva La Vida-piano solo.MUS]

Finale 2008a - [Coldplay - Viva La Vida-piano solo.MUS] Coldplay arr S Christian Collins F カ カ simile カ カ 6 カ カ カ カ melody legato used to rule the orld カ カ Seas ould rise hen gave the ord カ No in the mor-ning sleep a - lone, カ カ カ Seep the streets used to on

More information

Microsoft Word - g10.doc

Microsoft Word - g10.doc G-100 70 再 帰 代 名 詞 同 一 文 中 で 主 語 と 同 じものを 指 す 代 名 詞 ich du er, sie, es wir ihr sie Sie 3 格 mir dir sich uns euch sich sich 4 格 mich dich sich uns euch sich sich 例 : Ich habe kein Geld bei mir. 私 はお 金 の

More information

0

0 0 1 2 3 4 5 6 7 1 12 2 1 2 3 2 1 2 n 8 1 2 e11 3 g 4 e 5 n n e16 9 e12 1 09e 2 10e 3 03e 1 2 4 e 0905e f n 10 1 1 2 2 3 3 4 4 5 6 11 1 2 12 1 E 2 JE 4 E *)*%E 5 N 3 *)!**# EG K E J N N 13 14 15 16 17 o

More information

ドイツ行政学教科書の誕生 : ケットゲン公法学における科学・大学・官僚

ドイツ行政学教科書の誕生 : ケットゲン公法学における科学・大学・官僚 {Summary} Arnold Köttgen und "Deutsche Verwaltung" MIYAKE Yuuhiko Das juristische Lehrbuch Arnold Köttgens "Deutsche Verwaltung" ist ein Beiprodukt der nationalsozialistischen Universitätsreform, die eine

More information

浜松医科大学紀要

浜松医科大学紀要 On the Statistical Bias Found in the Horse Racing Data (1) Akio NODA Mathematics Abstract: The purpose of the present paper is to report what type of statistical bias the author has found in the horse

More information

Bull. of Nippon Sport Sci. Univ. 47 (1) Devising musical expression in teaching methods for elementary music An attempt at shared teaching

Bull. of Nippon Sport Sci. Univ. 47 (1) Devising musical expression in teaching methods for elementary music An attempt at shared teaching Bull. of Nippon Sport Sci. Univ. 47 (1) 45 70 2017 Devising musical expression in teaching methods for elementary music An attempt at shared teaching materials for singing and arrangements for piano accompaniment

More information

Microsoft Word - ドイツ語1A(文法) 小テストまとめ.docx

Microsoft Word - ドイツ語1A(文法) 小テストまとめ.docx ドイツ語小テストまとめ名詞の性別は解答にはつけましたが 問題上には記載しておりません Lektion1 次の下線部にカッコの動詞を正しく変化させ埋め 日本語で意味もかけ 1 Wohin du?(gehen). 意味 : 2 Wir gern Musik.(hören). 意味 : 3 ihr gern Fußball?(spielen) 意味 : 4 Ich in Tokyo.(studieren).

More information

(Staatswissenschaft) (Staatslehre) (6) 19 Staatsrecht (7) (8) (9) 19 (Handbuch der allgemeinen Staatenkunde, Winter

(Staatswissenschaft) (Staatslehre) (6) 19 Staatsrecht (7) (8) (9) 19 (Handbuch der allgemeinen Staatenkunde, Winter Zur Theorie über die internationale Beziehungen und die Selbstverwaltung in der Staatswissenschaft Steins Takayuki SHIBATA Grundlinien der Philosophie des Rechts oder Naturrecht und Staatswissenschaft

More information

634 (2)

634 (2) No.7, 633-644 (2006) Regime of Information Control and Its Collapse in North Korea MIYATA Atsushi Nihon University, Graduate School of Social and Cultural Studies Recently, there are cracks being formed

More information